Perchè u bordu di mudellu di petra di quartz hè sempre più populari?

Pietra di quartzsprout à u sviluppu in China, in stu cortu pirìudu di menu di deci anni, hè statu da i prudutti monochromatic nizziali, à pocu à pocu evoluzione fora di i dui-culore, culore cumplessu, linii, mudellu disordine, mudellu crack, Calacatta, più è più petra di quartz artificiale hè in a direzzione di sviluppu di imitazione di mudellu di petra naturale.

tristezza

Per ottene u mudellu naturali di a petra naturale, l'innuvazione tecnologica hè a chjave.Hè necessariu micca solu di cumminà a tecnulugia tradiziunale, ma ancu di osare di rompe u pensamentu tecnologicu cunvinziunali è rializà u mudellu naturali da tutti l'anguli.

Da a perspettiva di u novu pruduttu di a maiò parte di e fabbriche è cù l'analisi di situazione è cumminendu cù i fabricatori di l'equipaggiu, a furmazione di u mudellu decorativu vicinu à u materiale di petra naturali hè soprattuttu da u prucessu manuale, salvu chì certi fabricatori ponu utilizà ausiliari artificiali semi-automaticu. lu mètudu, furmari la lunghezza di u mudellu di ligna, assai di Manufacturers sò ghjustu à fà i so prudutti di più attrattiva, è fà granni sforzu in puri manuali à creà novi prudutti.

Dunque, attualmente, hè difficiule di ottene l'automatizazione cumpleta è a produzzione di massa stabile cumpleta per a lastra modellata chì hè più vicinu à a petra naturale in Cina.

Da u puntu di vista di u prucessu, l'imitazione di u pianu di u mudellu di petra naturale purterà ancu à u sviluppu rapidu.Allora esplora a nova tecnulugia è coglie a chance à a prima volta.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021