A terza generazione intelligente di petra artificiale prufonda linea di pruduzzione di u gruppu hè stata ufficialmente messa in usu

Dapoi u so stabilimentu, u Gruppu hà sempre cunsideratu "industria di tecnulugia guidata, mantenenu l'innuvazione tecnologica" cum'è u so core competitività. autu-sviluppatu 1.0 linea di pruduzzioni di petra di quartz, 2.0 linea di pruduzzioni di petra artificiale intelligente finu à l'ultime 3.0 linea di pruduzzione prufonda prufonda intelligente. U successu di a terza generazione di ricerca di linea di pruduzzione intelligente è sviluppu è usu formale, marcatu u Gruppu hà realizatu u pianu prufonda. trasfurmazioni da u modu di manifattura tradiziunale à a trasfurmazioni successu di manifattura intelligente, ma dinù à riempia u spaziu in u campu di a pruduzzioni di quartz naziunali è tecnulugia di l 'equipaggiu di trasfurmazioni.

 artificial stone -1 artificial stone -2

Per sfondà u monopoliu di a tecnulugia straniera è veramente ammaistrà a tecnulugia core di a produzzione è a trasfurmazioni di petra artificiale, u gruppu rompe u pensamentu inerente è adopra in modu innovativu u cuncettu di cuncepimentu modulare.L'intera linea di produzzione hè dotata di sistema di alimentazione intelligente, sistema di transitu rapidu di materiale, sistema di finitura di bordu, sistema di trasfurmazione fine è altri sistemi avanzati.Attraversu a tecnulugia di l'Internet di e Cose, l'interconnessione intelligente di l'equipaggiu avanzatu cum'è l'alimentatore automaticu di ribalta, a macchina di taglio intelligente a nove assi, a macchina adesiva di spruzzatura automatica, a rettificatrice à bordu verticale, u centru di apertura di buchi intelligenti, a macchina di incisione digitale, realizà veramente l'integrazione di alimentazione di piastra, taglio, incollatura, smerigliatura e fresatura di bordi, automatizazione è pruduzzione intelligente.

artificial stone -3I vantaghji di a terza generazione di a linea di produzzione di petra artificiale intelligente intelligente di trasfurmazioni prufonda sò principalmente riflesse in i seguenti aspetti:

1. Migliuramentu di l'efficienza: a linea di pruduzzione di trasfurmazioni prufonda di petra artificiale tradiziunale hà bisognu di circa 12-15 persone, è a trasfurmazione di piastra hè ancu lenta. A terza generazione di linea di produzzione di trasfurmazioni prufonda intelligente integra u modu tradiziunale di trasfurmazioni distribuitu in una, chì ùn solu migliurà. l'efficienza di pruduzzione, riduce assai u tempu di trasfurmazioni, ma ancu risparmia i costi di u travagliu, è assicura a stabilità di a qualità di trasfurmazioni di u produttu.Hè solu bisognu di 3-4 travagliadori per operà, è pò compie a trasfurmazioni prufonda di 60 gruppi di piatti in 8 ore.

artificial stone -4

2. precisione di trasfurmazioni: linia di pruduzzione intelligente per via di u prucessu di prufonda bordu di tutte e prucedure integrate in un flussu di travagliu tutale, l'operazione di produzzione hè precisa, stabile, veloce, riduce assai a participazione manuale, u prucessu di produzzione hè cuntrullatu da u sistema, per creà pruduttu tende à esse perfettu è fine, supiriuri quality.Compared cù a linea di pruduzzioni tradiziunali, chì dipende di più à u livellu di u maestru, a situazione di qualità inestabile hè statu bè risolta.

artificial stone -5

3. Effettu di prutezzione di l'ambiente: a linea di pruduzzione di petra artificiale tradiziunale manuale o macchine operative nantu à u tagliu di u piattu, macinazione, perforazione è altri prucessi, risultatu in grande polvara, rumore, chì porta à un ambiente di pruduzzione poviru, micca solu grande dannu à u corpu umanu, ci sò certi risichi di sicurità, ma dinù per l 'intensità di u travagliu artificiali hè great.Intelligent linea di pruduzzione in u disignu di u principiu à cunsiderà u prublema di trasfurmazioni inquinamentu, à traversu un disignu spiciali à assicurà un ambiente pulito, bonu effettu prutezzione di l'ambienti, bassu intensità di travagliu, alta sicurità.

Cù più di deci anni di accumulazione di ingenuità è uguali enfasi nantu à a produzzione è a tecnulugia, u Gruppu hè sempre statu in prima linea di l'industria in a ricerca è u sviluppu di i prudutti è l'equipaggiu di machini.

Cum'è u pioniere è u ruttura di l'industria di a petra artificiale, cuntinueghja à aderisce à u spiritu di "perseveranza, osare esse u primu", è impegnatu in a strada di l'innuvazione tecnologica.Mentre ottene u sviluppu di alta qualità di l'imprese, prumove ancu a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria.

 


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021