A rinnuvazione ùn hè micca un compitu faciule avà

A rinnuvazione ùn hè micca un compitu faciule avà.Da a selezzione di materiale à a stallazione, ci vole assai pensamentu.Senza parlà di a decorazione di una casa sana, ancu una piccula cucina hà bisognu di assai energia è tempu per rinnuvà..Ùn hè micca chì ùn sapia chì quandu si stallanu l'armarii, era necessariu di pad e cose!

Rinnovazione 1

A cucina hè stata rinnuvata, è a proporzione di armari deve esse relativamente grande.Un bon gabinet serà più còmode quandu avemu usatu in u futuru.Oghje, di solitu scegliemu di persunalizà l'armarii di cucina.À questu tempu, quandu i travagliadori venenu à stallà, puderanu dumandà s'ellu si stallanu tavulini di lignu o strisce metalliche à u fondu di u countertop.In fatti, questu hè tuttu necessariu, cusì ùn vi cunfundite.

Rinnovazione 2

Ancu l'armarii in a nostra cucina sò relativamente boni in termini di stabilità, ma in ocasioni chop some ribs o grossi osse nantu à u countertop, s'ellu ùn ci hè nunda sottu à u countertop per cushion it, hè faciule di sfracicà.S'ellu hè struitu, costarà assai soldi per riparà è reinstallà.Hè megliu di pad e cose in anticipu quandu si stallanu.

Rinnovazione 3

Aghju a paura di tali fenomeni, cusì quandu stallate l'armarii, di solitu mette un pocu di qualcosa sottu à u countertop.Pò esse strisce metalliche o tavule di legnu.Sti dui sò i più friquenti usati in u presente, è l'effettu ùn hè micca male.Di sicuru, sti dui materiali anu sempre e so caratteristiche, dipende di cumu vulete sceglie?

Rinnovamentu 4

Chì sò i vantaghji è i contra di i bars di metallu?

Vantaghji: Perchè a cucina stessu hè un locu relativamente umitu, ci hè assai cuntattu cù l'acqua, sia per lavà i vegetali sia per a cucina, pò esse spruzzi d'acqua, è e strisce metalliche sò di tessitura di metallu, cusì anu una bona resistenza à a corrosione. .L'effettu, accumpagnatu da a struttura relativamente dura, ùn si deformarà o rompe ancu s'ellu hè affettatu da l'espansione termale è a cuntrazione per un bellu pezzu.

Disadvantages: A quantità di strisce metalliche aduprate per pad u fondu di l'armariu di u cabinettu serà relativamente grande, è postu chì hè una struttura di metallu, u prezzu naturali serà assai più altu ch'è l'altri materiali.

rinnuvamentu 5

Vantaghji è svantaghji di i tavulini?

Vantaghji: I tavulini di lignu sò generalmente usati in grandi spazii, ma perchè e materie prime di tavulini di lignu sò relativamente faciuli d'ottene, u costu di i materiali di decorazione serà menu.

Disadvantages: Aghju dettu solu chì a cucina hè un locu relativamente umitu, è a resistenza di l'umidità di i tavulini di legnu naturali hè relativamente povera.Dopu un bellu pezzu, ancu s'ellu ci sò più pads, ci sarà sempre a deformazione.A volte, per via di a corrosione di u vapore d'acqua per un bellu pezzu, i tavulini di lignu sottu à i pads diventeranu ancu muffa, è a negruzza affetta ancu l'estetica generale.

Rinnovazione 6

In fattu, per a cunsiderazione di a situazione dopu à u traslocu, vi ricumandemu sempre chì sceglite strisce metalliche per pad l'armarii, in modu chì a vita di serviziu hè longa, è ùn avete micca preoccupatu.Credu chì tutti si ricurdaranu di mette e cose sottu à i banchetti quandu decoru è stallanu armari in u futuru!


Tempu di Postu: Aug-08-2022