I countertops di quartz deve esse usatu cusì

countertop di quartz

Contatori di quartz  

Pianu di quartz Horizonhè cumpostu di sabbia di quartz d'alta qualità è materiali polimeri.Appartene à u materiale di superficia decorativa solida compatta high-end non porosa, eccellente resistenza à l'intemperie, resistenza à e macchie, resistenza à l'alta temperatura, texture fina è liscia, chì ponu risponde à i bisogni di l'usu di ogni ghjornu di a cucina, in particulare i bisogni di l'usu di ogni ghjornu. countertop di cucina.U rendiment di petra di quartz Horizon hè eccellente, u mantenimentu di ogni ghjornu a rende ancu megliu.

一、Dmanutenzioni à pocu pressu

S'ellu hè cuntaminatu cù u smaltu generale, solu aduprà acqua tiepida mischiata cù acqua saponata per pulizziari a cucina.Horizon quartz countertop stessu hè densu è non-porous, cusì ùn ci hè bisognu di fà altre trattamentu di a superficia, pudete evità u vinu, l'oliu di cucina, l'acqua, u caffè è altre infiltrazione di liquidi. In a vita di ogni ghjornu, pò mantene a superficia pulita usendu. acqua sapunosa.Allora, lavate cù acqua è sguassate cù un pappu seccu.In ogni casu, quandu u liquidu o l'alimentariu tocca a tavola durante a cucina, deve esse pulita immediatamente.

quartz countertop-2
countertop quartz-3

二、Stubborn macchia

Aduprate un pappu seccu per caccià u residuu prima.I liquidi, l'alimenti è e macchie stubborn deve esse eliminati cù un cuteddu o un tela.Ùn aduprate micca u cloruru di metilenu è qualsiasi detergente chì cuntene sustanzi alkalini.

quartz countertop-4

三、Resistenza à u calore

In l'usu normale, u countertop di petra di quartz hè più resistente à u calore cà l'altri materiali, ma tutti i materiali di u countertop sò prubabilmente frattura per via di grandi cambiamenti in a temperatura, soprattuttu in a parti di u bordu.Per quessa, i pads termali è i tripodi sò ideali per u countertop per impediscenu u riscaldamentu è prutegge.

quartz countertop-5

四、Dmanutenzioni à pocu pressu

Evite l'agenti di pulizia chì cuntenenu bleach o abrasivi.Pruvate micca di utilizà detergenti chì cuntenenu oliu di rosin.L'oliu di rosin hà un effettu adsorbente nantu à u polu nantu à a superficia, chì eventualmente porta à una diminuzione di a pulizia di a superficia.Evite i pulitori altamente irritanti, cum'è i forni, i grilli è i sbiancanti per a tavola alta alkalina.Evite qualsiasi prudutti di pulizia cù abrasivi duri o morbidi o detergenti chì cuntenenu abrasivi.Evite i detergenti chì cuntenenu xilene, toluene, idrossidu di potassiu, soda caustica.

countertop quartz-6
quartz countertop-7

五、Precauzioni di mantenimentu 

Perchè a cucina hà un gran numaru di utensili di cucina in metallo, u countertop produce inevitabilmente a ruggine di l'acqua.Se vulete affruntà queste macchie di ruggine, basta aduprà un pannu umitu per pulisce a macchia di a superficia, dopu aduprate pasta di denti, l'acitu biancu o u velenu disinfettante 84 per infiltrate dopu 10 minuti o più, poi sguassate cù un pannu, a macchia pò andà facilmente.Intantu, u pannu umitu impuru ùn deve esse postu in a listessa pusizioni di countertop per un bellu pezzu per evità u culore.

quartz countertop-8

Tempu di post: 30-lugliu-2021