Impedisce à i Countertops di Quartz da Cracking

A petra di quartz hè diventata unu di i principali countertops di l'armarii, ma a petra di quartz hà espansione termale è cuntrazione.Una volta chì a piastra supera a tolleranza, a pressione purtata da l'espansione termica esterna è a cuntrazione è l'impattu esternu pruvucarà u countertop di petra di quartz à crack.Cumu pudemu prevene?

Perchè a petra di quartz hà proprietà di espansione termale è di cuntrazione, quandu si stallanu countertops di petra di quartz, duvete attentu à lascià una distanza di 2-4mm trà u countertop è u muru per assicurà chì u countertop ùn crack in a tappa più tardi.À u listessu tempu, per prevene a pussibilità di deformazione o ancu di frattura di u tavulinu, a distanza trà u tavulinu è u quadru di supportu o supportu di supportu deve esse guardatu menu o uguali à 600 mm.

Cracking 1

A stallazione di petra di quartz ùn hè mai stata una linea dritta, cusì u splicing hè implicatu, perchè e proprietà fisiche di a petra di quartz deve esse cunsiderate, altrimenti portanu à cracking di a cucitura di splicing, è a pusizione di cunnessione hè ancu assai impurtante.Cunnessione, per cunsiderà cumplettamente a forza di a piastra.

Cracking 2

E i cantoni ?U cantonu deve esse mantinutu cù un raghju di più di 25 mm per evità di cracking à l'angulu per via di a cuncentrazione di stress durante a trasfurmazioni.

Cracking3

Dittu tantu, parlemu di un'altra apertura !A pusizioni di u pirtusu deve esse più di 80 mm di distanza da u bordu, è l'angulu di u pirtusu deve esse arrotondatu cù un raghju di più di 25 mm per evità di cracking di u pirtusu.

Cracking4

In usu di ogni ghjornu

A cucina cunsuma assai acqua, cusì duvemu pruvà à mantene e tappe di petra di quartz secca.Evite vasti d'alta temperatura o articuli chì sò in cuntattu direttu cù u countertop di petra di quartz.Pudete prima pusà nantu à a stufa per rinfriscà o mette una capa di insulazione di calore.

Cracking5

Evite di taglià l'articuli duri nantu à u countertop di petra di quartz, è ùn pudete micca tagliate verdura direttamente nantu à u countertop di petra di quartz.Evite u cuntattu cù sustanzi chimichi, chì pruvucarà a corrosione di u countertop di petra di quartz è affettanu a so vita di serviziu.

Cracking 6

Ch'ella sia prima di a stallazione o in a vita di ogni ghjornu, duvemu evità ogni prublema è prevene i prublemi prima chì succedenu.


Tempu di Postu: Dec-09-2022