Avvisi per a cucina aperta

I cucini aperti sò assai populari, è parechje persone sceglienu e cucine aperte, ma assai persone si dispiace dopu avè trasladatu. A stanza hè piena di fumu oliu quandu si cucina in a cucina aperta.

cucina

In fatti, a cucina aperta ùn hè micca male, basta chì fate attenzione à questi punti quandu decoru, ùn vi preoccupate più di pienghje dopu avè trasladatu:

1. Sceglite una stufa integrata d'alta putenza è di grande volume (cappuccia)

Indipendentemente da s'ellu sceglite una stufa integrata o un cappucciu in una cucina aperta, duvete sceglie un pruduttu d'alta putenza è di bona qualità.Se sceglite un pruduttu cù u voluminu di l'aria d'escapamentu troppu chjucu, quandu l'utilizate dopu, u fumu di cucina in a cucina ùn pò micca esse eliminatu in u tempu, chì pruvucarà assai prublemi.

 cucina 2

2. Sceglite un armariu di cucina cù bona qualità è senza absorption d'oliu

In più di a stufa integrata (cappucciate), u più impurtante in a cucina hè l'armariu di a cucina, soprattuttu per a cucina aperta, chì ùn hè micca solu pratica è durable, ma ancu spalle u pesu di "apparizione".

Per quessa, l'armarii di a cucina in a cucina aperta deve esse fatta di materiali chì ùn sò micca macchiati, micca assorbenti d'oliu è d'alta qualità.

 cucina 3

3 、 petra di quartz per i countertops di l'armadiu

Ci sò parechji tippi di cunti di cabinet.Hè ricumandemu di sceglie i countertops di quartz per a cucina aperta.A petra di quartz hè resistente à l'usura è faciule da pulisce.Dopu à un longu tempu usu, ùn ci sarà micca ustu evidenti è macchie nantu à i countertops quartz, chì ùn affettanu L'aspettu di una cucina aperta.

 cucina 4

4 、 Tiles facenu belle cuciture

Differenti da a cucina tradiziunale, u muru di a cucina aperta hè una parte impurtante.L'effettu di i tile di u muru affetta direttamente l'effettu di a cucina aperta, cusì u muru di a cucina aperta deve esse trattatu bè.

 cucina 5

Sia chì sceglite tile di grande dimensione o tile di piccula dimensione, hè cunsigliatu di applicà un bellu trattamentu di cucitura dopu chì i tile sò incollati.U beddu trattamentu di cucitura di i tile ùn hè micca solu cunvene per mantenimentu, ma ancu pare più bella, vigilia


Tempu di Postu: Nov-04-2021