Materiali per i piani di cucina

A decorazione di a cucina hè u puntu culminante.A cucina hè u locu induve facemu un alimentu diliziosu, è hè ancu u locu induve a rata d'utilizazione hè relativamente alta.U countertop di a cucina hè a "faccia" di a casa.A pulizia è l'usura di u countertop hè un riflessu di a qualità di vita.Prima di sceglie un countertop, avemu bisognu di capiscenu cumplettamente i materiali di parechje countertops, da a resistenza di l'umidità, a durabilità, a resistenza à l'acqua, a resistenza di macchie è cusì di e diverse materiali di u materiale di u countertop.Attualmente, i countertops nantu à u mercatu sò apprussimatamente divisi in marmura, petra di quartz, acciaio inox, è materiali di legnu.Qualessu à sceglie ?

1.Marble countertops (pedra naturale) per i countertops di cucina

a.Chì hè un countertop di marmura ?

Materiali per i piani di cucina

U marmura, cunnisciutu ancu marmaru, hè un calcariu recristallizatu chì u so cumpunente principale hè CaCO3.I cumpunenti principali sò calcium è dolomite, cù parechji culori, generalmente cù mudelli evidenti, è assai particeddi minerali.U calcariu si addolcisce à alta temperatura è pressione è si recristalizeghja per furmà u marmura cum'è i minerali chì cuntene cambianu.

b.Chì sò i vantaghji di i countertops di marmura?

(1) Nisuna deformazione, alta durezza, forte resistenza à l'usura è longa vita di serviziu.

(2) anti-abrasione, resistenza à alta temperatura, senza mantenimentu.Bona rigidità, alta durezza, forte resistenza à l'usura, piccula deformazione di a temperatura.

(3) A stabilità fisica, l'urganizazione meticulosa, i grani impactati cascanu, a superficia ùn hà micca bavature, ùn affetta micca a precisione di u pianu, è u materiale hè stabile.

c.What sò i disadvantages di marmura countertops?

(1) A petra naturale hà buchi, hè faciule per penetrà in a struttura, hè difficiule di pulizziari, è hè faciule di muffa;a toughness hè povira, è hè faciule di rumpia è rumpia;

(2) Sottu à l'impattu di a gravità, u bancu di marmura hè propensu à cracke.

(3) L'acetate di calciu reagisce cù l'acitu, cusì l'acitu di goccia nantu à u marmaru farà cambià a superficia di a petra è diventa rugosa.

(4) U marmuru hè faciule da macchiare, cusì aduprate menu acqua durante a pulitura, sguassate regularmente cun un pannu ligeramente umitu cù un detergente delicatu, è dopu asciugà è pulisce cù un pannu pulito per rinvià u so splendore.Per i graffii minori, ponu esse aduprati polveri speciali di lucidatura di marmura è acondicionatori.

(5) Certi prupietari sò preoccupati di prublemi di radiazione.In fatti, finu à ch'elli sò pruduciuti da e grande marche è passanu l'ispezione naziunale di a rata di dosi di radiazzioni, a radiazione pò esse ignorata.

2. Tavulini d'acciaio inossidabile per i piani di cucina

a.What hè un countertop in acciaio inox?

Materiali per i countertops di cucina-1

U countertop in acciaio inox hè liscia è luminosa, ma u culore hè unicu è a visione hè "duru".U countertop d'acciaio inossidabile d'alta qualità ùn hè micca acciau inossidabile puro, ma hè basatu annantu à una tavola multi-layer resistenti à l'acqua marina cù un gruixu di almenu 15 mm, coperto cù l'acciaio inossidabile di più di 1,2 mm, è dopu sottumessu. à u trattamentu di a superficia resistente à l'usura è a corrosione.

b.What sò i vantaghji di countertops in acciaio inox?

Prutezzione di l'ambiente verde, senza radiazione, impermeabile è faciule da pulisce, senza macchie d'oliu, resistente à u calore è resistente à l'usura, senza cracking, durable, bon rendimentu antibacterial

c.What sò i disadvantages di countertops in acciaio inox?

Hè propensu à i scratch, è una volta chì hè cacciatu fora di a fossa, hè quasi irreversibile.I bisogni di u materiale sò alti, è u materiale generale hè propensu à a superficia irregolare dopu l'usu, l'apparenza ruvida, è pare assai bassu.Un pozzu pocu in l'acciaio inox riducerà assai l'effettu.

d.Precauzioni per usu

(1) Per l'ambiente di a cucina, pruvate di sceglie l'acciaio inox 304, è u gruixu deve esse almenu 1mm o più.U countertop deve esse usatu cum'è a capa di basa quantu pussibule, è a capa di basa deve esse sigillata è impermeable.A superficia deve esse trattata cù trattamentu fine anti-ruggini è resistente à a corrosione, è l'attenzione deve esse pagata à i cantoni, è ùn deve esse micca sharp sharp with burrs.

(2) Dopu ogni usu, scrub with sponge (rag) è acqua per parechji minuti.Asciugà a superficia di l'acciaio inox cun un pappu seccu per prevene filigrana.Se ci sò marchi di terra nantu à a superficia, aduprate un pocu di grinding powder (pò esse rimpiazzatu da farina comestible) nantu à una tavula secca, è sguassate ripetutamente cù un rag seccu per fà u luminosu cum'è novu.Ùn aduprate mai una spazzola di filu per pulisce e superfici in acciaio inox.Ùn lasciate mai una spugna umida o tela nantu à a superficia di l'acciaio inox per evità l'accumulazione di macchie.

3. Cunti di legnu per i banchi di cucina

a.Chì hè un countertop di lignu?

Materiali per i countertops di cucina-2

Cunti di legnu U legnu hè simplice, è cù a struttura naturali, a decorazione di u lignu hà un ritornu à l'effettu di a natura.Cù u granu di legnu bellu è u legnu solidu caldu, ancu a decorazione di a cucina in stile mudernu è frescu, perchè l'aghjunzione di legnu solidu darà una sensazione più calda.Per quessa, i countertops di lignu sò assai populari in a decorazione di cucina moderna.Ùn importa micca u tipu di stile di decoru, chì tipu di spaziu di cucina, i countertops di lignu ponu esse appiicati.Solu in quantu à a resistenza à a corrosione è a vita di serviziu, i countertops di lignu ùn sò micca dominanti, ma a cura attenta ùn hè micca male.

b.Chì sò i vantaghji di i countertops di lignu?

I countertops in legnu sò caldi è còmode à u toccu.

c.Chì sò i svantaghji di i countertops di lignu?

Hè facile à crack.Se crack, ammuccià a terra è a terra, è hè difficiule di pulizziari.A minaccia di usà in a cucina hè a fiamma aperta di a stufa.O ùn aduprate micca legnu solidu intornu à a stufa, o cambiate i vostri abitudini di cucina, cambiate à un focu mediu-bassu o cambiate direttamente à una cucina à induzione.Ùn fate micca fibbia a pignatta calda chì avete appena toltu da u legnu solidu, altrimenti, un cercolu di marchi di carbone serà sinterizatu direttamente.

4.Quartz countertops (petra artificiale) per countertops di cucina

a.Chì hè un Countertop di Quartz Stone?

Materiali per i countertops di cucina-3

80% di countertops in Cina sò fatti di petra artificiale, è i countertops di petra di quartz sò ancu artificiali, chì deve esse precisamente dettu di petra di quartz artificiale.I countertops di petra artificiale sò duru è compactu in tessitura, è anu e caratteristiche di resistenza à l'usura, resistenza à a pressione, resistenza à alta temperatura (resistenza di quartz à alta temperatura, resina micca resistenza à alta temperatura), resistenza à a corrosione, è anti-penetrazione chì altri materiali decorattivi ùn ponu micca currispondenu. .A ricca combinazione di culori li dà a struttura di a petra naturale è una bella finitura di a superficia.

b.Chì sò i vantaghji di i countertops di petra di quartz?

U cuntenutu di quartz di petra di quartz hè altu cum'è 93%, è a so durezza di a superficia pò esse altu cum'è a durezza di Mohs 7, chì hè più grande di l'arnesi affilati cum'è i culteddi è i pala utilizati in a cucina, è ùn sarà micca scratched by it;hà una excelente resistenza à a corrosione à l'acidu è l'alkali in a cucina., Sustanze liquidu aduprate ogni ghjornu ùn penetreranu micca in u so internu, faciule da pulisce, è ùn hè micca necessariu mantenimentu speciale.

c.Chì sò i svantaghji di i countertops di petra di quartz?

Cungiunatu cù cuciture, u prezzu hè altu.I countertops di l'armarii sò sempre tenuti secchi, altrimente sò propensi à l'umidità.

Dopu avè vistu tante scelte di countertops di cucina, avete digià a risposta in u vostru core?


Tempu di post: 14-10-2022