Identificà a petra di quartz reale è falsa a seconda parte

Quandu si compra i banchetti di cucina, a maiò parte di a ghjente sceglie i banchi di quartz.Tuttavia, ci sò parechji tippi di petre di quartz in u mercatu, è certi prudutti falsi è inferitori sò inevitabbili.Allora cumu pudemu dì ?

Metudu 4: Fighjate u culore è u gloss.

Per un bonu countertop di quartz, u culore generale deve esse quasi uniforme.È dà l'impressione chì u culore hè assai brillanti è puri.Se a petra di quartz chì avemu acquistatu trova chì u culore hè particularmente nuvoloso, è a diferenza di culore hè assai grande, senza alcuna luminosità, allora ricumandemu personalmente chì ùn avete micca cumprà sta petra di quartz.

a seconda parte 1

Metudu 5: Fighjate à e qualificazioni

Verificate se u pruduttu hà una certificazione di sistema di qualità ISO, un rapportu d'ispezione di qualità, una carta di garanzia di u produttu è segni anti-falsificazione correlati, etc.

a seconda parte 2

Metudu 6: Fighjate à a marca.

In cunfrontu cù i prudutti Sanwu, i banchetti di pietra di quartz di marca cunnisciuti seranu più sicuri.In più di l'assicuranza di qualità più altu, u serviziu post-vendita di prudutti di marca cunnisciuta hè ancu in u locu.Pensendu da queste prospettive, sceglite i countertops di Quartz da e grande marche sò sempre valenu a pena.

a seconda parte 3

marca Horizon,

Più di deci anni di risorse industriali,

Materie prime di quartz puro di alta qualità selezionate,

Anti sporcizia, senza graffi, anti-bruciatura,

Benvenuti à cumprà!


Tempu di Postu: Nov-14-2022