Cumu caccià u bancu di cucina ingiallitu?

I countertops di petra di quartz sò principarmenti resistenti à l'usura, resistenti à u calore è ùn anu micca paura di graffià.Avà parechje persone in a dicurazione di a casa piace à utilizà i countertops, ma a petra di quartz diventerà gialla dopu un bellu pezzu.

 图片1

Cumu caccià u giallu di i countertops di petra di quartz?

1.Pò esse pulitu cù una spugna è un detergente neutru.Se vulete disinfettà, pudete aduprà bleach diluted di ogni ghjornu (mischjà cù l'acqua 1: 3 o 1: 4) o un altru disinfettante per sguassate a superficia, è dopu aduprà una spugna Just sguassate e macchie d'acqua in u tempu.

2.A causa di a scala di l'acqua è di un forte oxidizer (ioni di cloruru), l'acqua chì si ferma nantu à u bancu di l'armadiu per un bellu pezzu pruducerà tacchi gialli chì sò difficiuli di caccià, cusì siccate cù un secadoru di capelli.Dopu qualchì ora o ghjorni, i tacchi gialli spariranu lentamente

3. Pò esse sbulicatu cù detergente neutru, pasta di denti di gel, o cù l'oliu comestible umitu cù un pappu seccu è asciugà a superficia per sguassà.

4. A superficia di a petra di quartz hà una excelente resistenza à a corrosione à l'acidu è l'alkali in a cucina, è i sustanzi liquidi utilizati ogni ghjornu ùn penetraranu micca in l'internu.U liquidu postu nantu à a superficia per un bellu pezzu pò esse sguassatu cù acqua pulita o acqua saponata cù un rag., Se necessariu, aduprate una lama per scrape off the restants on the superficia.

 

5. Parechje persone anu qualchì malintesi annantu à cumu si pulisce e macchie spessi.A maiò parte di a ghjente sceglie un detergente forte è utilizate palle di filu per pulisce.Stu metudu di pulizia di petra di quartz hè sbagliatu.Sicondu u rapportu di prova emessu da u fabricatore di petra di quartz, a durezza di a piastra di petra di quartz pò ghjunghje sin'à u nivellu di durezza di Mohs 7, chì hè sicondu solu à a durezza di u diamante, cusì chì i ferri ordinariu ùn ponu micca dannu à a so superficia.Ma l'usu di una bola di filu per strofinate avanti è avanti hè diversu, causarà danni à a superficia è causanu graffi.

6.Per i countertops chì sò diventati gialli o scoloriti, ùn aduprate micca boli di filu di ferru per pulizziari, ma aduprate gomma 4B per pulizziari.Per una decolorazione severa, aduprate acqua di sodiu diluita o pittura per sguassate, è dopu à sguassate, aduprate l'acqua saponata per pulisce è poi sguassate.

7. Pudete aduprà l'agente di pulizia di pigmentu SINO306 per a pulizia.Spray l'agentu di pulizia nantu à a superficia di a petra.Dopu à 5 minuti, scrub l'area macchiata cù una spazzola, è poi lavà cù l'acqua.A zona gialla pò esse pulita ripetutamente parechje volte. 

 图片2

Cumu mantene i countertops di petra di quartz

Prima, scrub cù detergente.Dopu à scrubbing, pudete aduprà a cera di l'auto in casa o a cera di u mobili per chjappà a superficia, è poi strofinate avanti è avanti cù un pappu seccu dopu chì si secca, chì aghjunghje una film protettiva à u countertop.Semu devi esse nutatu chì s'ellu ci sò macchie nantu à e articuli di i countertops, hè cunsigliatu di scrub in tempu è cera i punti chjave quì.A freccia di cera pò esse più altu quì.

Siconda, per piacè ùn mette micca l'uggetti d'alta temperatura direttamente nantu à a petra di quartz, perchè questu pò dannà a superficia di a petra di quartz.Ùn chjappà micca in u countertop o tagliate e cose direttamente nantu à u countertop, perchè questu dannu u countertop.

Terzu, pruvate à mantene a superficia secca.L'acqua cuntene assai agenti sbiancante è scala.Dopu à stà per un bellu pezzu, u culore di u countertop diventerà più chjaru è l'apparenza serà affettata.Se questu succede, spruzzate nantu à Bi Lizhu o fluidu di pulizia è sguassate ripetutamente finu à ch'ellu hè luminoso.

Quartu, impediscenu strettamente a superficia di cuntattu di i sustanzi chimichi forti.I countertops di petra di quartz anu una resistenza longa à u dannu, ma hè ancu necessariu per evità u cuntattu cù i sustanzi chimichi forti, cum'è i pulitori di pittura, i pulitori di metalli è i pulitori di stufa.Ùn toccu micca u cloruru di metilenu, acetone, agenti di pulizia à l'acidu forte.Sè avete accidentalmente in cuntattu cù l'articuli sopra, lavate immediatamente a superficia cù assai acqua saponata.

图片3

 


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021