Cumu fà u vostru countertop di cucina usatu bè?

Se vulete trattà perfettamenti ogni dettu di u bancu di a cucina, in particulare u lavamanu, pudete aduprà a petra di quartz restante à l'articulazione di u lavamanu per fà u countertop più forte è più fermu.

 mtxx01 

mtxx07

Details1: U prucessu di apertura di buchi presta attenzione à i cantoni arrotondati

Differenti da u precedente countertop di cucina à u quadru, in a seconda decorazione di u countertop, u chef hà utilizatu anguli arrotondati per tutte e pusizioni d'apertura per aumentà a capacità portante.Dopu tuttu, anguli quadrati o dritti sò i più faciuli di crack.

 mtxx06

Lasciami parlà di u lavabo quì.U bacinu sottu-counter installatu in a mo casa hà un svantaghju.Ùn hè micca faciule d'installà u lavamanu fermamente cù cola, è colapserà in dui o trè anni.

Per fà stallà fermamente, u maestru stalla u bacinu di u lavamanu trà l'armadiu è u countertop, è poi sceglie l'apertura per mette altre parti, chì hè sicuru è fermu, è risparmià u spaziu.Pò esse discrittu cum'è u megliu modu per installà u bacinu sottu-counter.

mtxx05

Dettagli 2: Agente di bellezza di bellezza invece di cola di vetru

L'aghjuntu di bellezza utilizatu per i tile in u salottu hè lasciatu, è u maestru l'utiliza per riempie u spaziu trà u countertop è u muru.Succede chì l'articulazione di bellezza hè ancu grisa, è ùn hè micca intrusiva quandu cumminata cù u countertop.

 mtxx04

In cunfrontu cù a cola di vetru cumunimenti usata, l'agente di bellezza cumuna pò prevene l'umidità è u mildiu, è ùn cambierà micca u culore quandu scontra u fumu grassu.Pò esse stallatu nantu à a tavula per un bellu pezzu è ùn hè micca faciule di cascà.In ogni casu, hè normale chì a cola di vetru cambie u culore è u muffa dopu avè usatu per un periudu di tempu, chì afecta ancu l'estetica.

Aghju dumandatu à u maestru per caccià a striscia di ritenzione di l'acqua di u backtop in u countertop, cusì l'agente di bellezza cumuna hè stata utilizata ghjustu, è l'acqua in u lavamanu ùn hà micca paura di fughje in u cabinet.

 mtxx03

Detail 3: U countertop hè lucidatu è lucidatu

Per i countertops di petra di quartz per esse lisci è belli, devenu esse lucidati è poi spruzzati cù cera di lucidatura.In tutti i lochi visibili à l'occhiu nudu, assicuratevi di utilizà un pad di lucidatura è l'acqua per a lucidatura, altrimente u sforzu previ serà persu.

A cera di lucidatura hè spruzzata nantu à u countertop, è duvete aspittà 24 ore per a petra di quartz per esse assorbita cumpletamente, per assicurà chì u countertop hè liscia è traccia per un longu periodu di tempu.

 mtxx02

In generale, i banchetti di a cucina sò una parte assai impurtante di a decorazione, è se vulete decorate i banchetti, avete bisognu di un maestru meticuloso è seriu per assicurà chì i banchetti sò intactu.


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021