Cumu distingue a petra di quartz da u granitu

Pietra di quartzhè statu di più in più apparsu in u campu di a dicurazione architetturale basatu nantu à u mercatu di cunsumu di petra attuale in Cina.È i cunsumatori spessu facenu cunfusione per u granitu artificiale è a petra di quartz , chì à a fine perchè sta situazione, oghje analizemu cun voi:

petra di quartz

Fighjemu un ochju à l'interpretazione di u cuncettu di sti dui tipi di petrasprimu

Pietra di quartzper a piastra die-casting, cù materiale di riempimentu per u 93% di a sabbia di quartz è circa 7% di a sintesi di resina, chì ùn cuntene micca oggetti dannosi è fonti di radiazione.Hè cunnisciuta cum'è petra decorativa verde per interni.

U granitu artificiale hè cunnisciutu ancu com'è petra di l'ingegneria, è l'apparenza hè simile à a petra di quartz.Ma u materiale di riempimentu hè ghiaia naturali, generalmente riutilizazione di materiale sfracicatu di marmura, chì hè aduprata in a decorazione di l'ingegneria esterna, u prezzu hè relativamente prezzu.

Hè difficiuli per i cunsumatori di distingue quandu i dui tipi di petre sò messi inseme.Allora spessu appare granitu masquerading cum'è esempi di petra di quartz in u mercatu

Allora cumu si distingue sti dui tipi di petre?

1, Paragunate cù u pesu, a densità di petra di quartz hè più altu ch'è altre petra, cusì a stessa dimensione di u granitu di bloccu di mostra hè assai più ligera.

2, da u latu per osservà, particeddi di petra di quartz sò distribuiti uniformemente, cunsistenti in l'internu è fora.

3, cù gocce di spiritu di toilette pulite nantu à a superficia, u bubbling hè granitu.A rùbbrica di granitu hè pocu ruvida, u cuntenutu di resina troppu liscia hè alta, faciule da deformazione.

4, petra di quartz Mohs durezza sin'à 7 gradi, è a durezza di granitu hè generalmente 4-6 gradi, cusì ùn ci hè manera di esse dannusu da u ferru generale, vale à dì, petra quartz hè più duru cà granitu, scratch resistenza è usura resistenza chè ella.

5, petra di quartz hè cù resistenza à alta temperatura, ùn ci sarà micca impattu nantu à quandu a temperatura sottu à 300 gradi, è granitu, per via di cuntene assai resina, cusì in u casu di alta temperatura, hè particularmente propensu à deformazione è prestazione. di u fenomenu di brucia.

Cusì, pudemu distingue a petra di quartz è a petra di granitu per qualchi metudi simplici, spergu chì questu serà utile per voi.


Tempu di post: Jul-09-2021