Cumu cuncepisce a vostra cucina?

Avà l'area di designu di a casa, u spaziu di a cucina ùn hè micca assai grande, assai persone prestanu una grande attenzione à u disignu di a cucina.In ogni casu, u spaziu di a cucina hè limitatu, ma ci sò veramente assai cose chì deve esse guardatu.E funzioni chì porta è a natura di a casa sò assai impurtanti.Una bona cucina pò fà ci innamurà di a cucina, è ci pò fà manghjà sanu è diliziosu.Chì ne dite di un tali bellu disignu di cucina?Venite à vede.

Cumu cuncepisce a vostra cucina 1

Stile di design di cucina

1. A cumminazzioni di cimentu è quercia bianca crea un stile rinfrescante è mudernu

A cucina in a foto hè integrata cù a casa induve u cimentu è u legnu sò i materiali principali.E porte di l'armadiu di almacenamento di culori brillanti sò fatti di legnu di quercia bianca.U pianu hè fattu di legnu di quercia, chì ùn hè micca solu rinfrescante, ma ancu assai armoniu cù altre parti.Presenta un aspettu moderatu.

2. Stile NY di tile biancu è grisgiu

Ci deve esse parechje persone chì pensanu chì a cucina deve esse disposta in biancu per avè un sensu di pulizia.Questu esempiu hè basatu nantu à u biancu, è e tile grise sò incollate nantu à u bancu di travagliu per evitari u sensu di ligerezza eccessiva causata da u biancu, è hè ancu più di moda.Inoltre, i tile grisgi anu l'effettu di disguising a terra.

3. Tiles blu di stile di l'Europa meridionale

Accoppiate una cucina bianca cù uni pochi di blu brillanti per un aspettu luminosu di l'Europa meridionale.U metudu di stuzzichi di tile ùn hè micca solu prezzu in u costu di a custruzzione, ma s'è vo site stancu di stu culore, pudete solu rimpiazzà i tile durante a rimodellazione, chì hè un metudu di layout di cucina flatteru.

Cumu cuncepisce a vostra cucina 2

4. Una cucina di legnu adattata per a vita organica

L'esternu di a cucina è l'armarii sò tutti fatti di legnu crudu, facendu una cucina simplice è tranquilla.Per quelli chì curanu a cucina biulogica, una cucina fatta di stu materiale naturali hè u più adattatu.A tavola di travagliu hè fatta di marmura artificiale chì hè faciule da mantene.

5. Wood × stainless steel cumminatu in un stile cafe

Ancu s'è l'esternu di a cucina isulana hè fatta di legnu, un pianu di travagliu grande è attraente sopra darà un aspettu di stile cafe.A proporzione eccessiva di l'acciaio inox porta à a perdita di u gustu originale.A proporzione cunsigliata hè di circa legnu 4 è l'acciaio inox 6.

Cumu cuncepisce a vostra cucina 3

Cumpetenze di design di cucina

1. Ergonomia

Standing and bend over when cooking, through proper design, pò evità u prublema di u mal di schiena;

L'altezza di u countertop deve esse 15 cm di distanza da u polsu quandu u travagliu nantu à u countertop, l'altezza di l'armadiu di u muru è a scaffale deve esse 170 à 180 cm, è a distanza trà l'armarii superiore è inferiore deve esse 55 cm.

Cumu cuncepisce a vostra cucina 4

2. Prucessu di u funziunamentu

Assignate u spaziu di l'armadiu raghjone, è pruvate à determinà u locu di l'articuli secondu a freccia di usu;mette u filtru vicinu à u lavu, a pignatta vicinu à a stufa, etc., è u locu di l'armariu di l'alimentariu hè megliu luntanu da i buchi di rinfrescante di l'utensili di cucina è i frigorifici.

3. Efficiente scarico di l'acqua

A cucina hè a zona più affettata per a contaminazione di u salottu.Attualmente, a cappa hè generalmente installata sopra a stufa.

4. Illuminazione è ventilazione

Evite a luce diretta di u sole per impediscenu l'alimentu da deterioramentu per via di a luce è u calore.Inoltre, deve esse ventilatu, ma ùn deve esse micca finestre sopra a stufa

5. Forma spaziale


Tempu di posta: 06-06-2022