Cumu sceglite un Countertop di cucina

Ci sò millaie di prublemi in a cucina, è l'armarii cuntenenu a mità di elli.Pò esse vistu chì a cucina pò esse usata megliu quandu l'armarii sò stallati.U countertop hè unu di i cumpunenti core di l'armadiu, cumu sceglie per un megliu usu è durabilità?Prima di tuttu, vi dicu: ùn sceglite micca sti dui tipi di tavulini di cucina, si crackeranu in menu di 3 anni.

Cumu sceglite un bancone di cucina 1

1.Cunti di legnu

U countertop di lignu hè un countertop cut da legnu solidu.Havi una struttura naturali, un aspettu cálido è un altu valore, ma u prezzu hè altu, è perchè hè fattu di legnu, hè relativamente difficiule di mantene.

In un ambiente oliu è acqua cum'è a cucina, serà facilmente deformatu, cracked and moldy, cù una durabilità povira è una vita di serviziu relativamente corta.Ovviamente, per e famiglie in stile cinese, i banchi di lignu ùn sò micca adattati.

Cumu sceglite un bancone di cucina 2

2.Cunti di marmura

U marmura hè una petra naturale cù una texture naturali è bella nantu à a superficia, è u so aspettu hè assai high-end.Tuttavia, a densità di marmura hè bassa, è ci sò spazii naturali nantu à a superficia.E gocce d'oliu penetreranu immediatamente.U tassu di assorbimentu di l'oliu hè altu, è hè difficiule di pulisce.Dopu un bellu pezzu, u tavulinu hè propensu à giallu.Sè scuntrate detergente acidu O aromi pò causà corrosione.

Cumu sceglite un bancone di cucina 3

Siconda, u marmura hè facilmente graffiatu è diventa bruttu quandu hè adupratu.Inoltre, i banchetti di marmura ùn sò micca boni, perchè se ùn site micca perseguite a decorazione di cucina di lussu, ùn hè micca cunsigliatu di sceglie.

Cumu sceglite un Countertop di cucina 4

3. Countertop in tavola ignifuga

L'aspettu hè assai simili à u bancu di legnu solidu, ma hè fattu di pannelli basati in legnu, è u prezzu serà più prezzu.Pudete fà mudelli nantu à questu si vulete, è u rendiment di u focu hè ancu assai bonu.In ogni casu, i disadvantages sò simili à quelli di u legnu solidu, è ùn sò micca cusì ecologicu cum'è u legnu solidu.Dunque ancu micca cunsigliatu.

Cumu sceglite un bancone di cucina 5

Materiale di countertop cunsigliatu

1. Contatore di quartz

I countertops di petra di quartz sò scelti da a maiò parte di e famìglie, perchè hà assai vantaghji, cum'è una durezza alta, cù una durezza Mohs di 7, micca a paura di scratch, è ùn importa micca s'ellu chop osse nantu à questu.

Cumu sceglite un Countertop di cucina 6

Siconda, hà una bona resistenza à u focu.Ùn sustene micca a combustione quandu scontra una fiamma aperta.A pignatta pò esse posta direttamente nantu à questu, è hè resistente à l'acidu, l'alkali è l'oliu.Inoltre, l'apparizione di i countertops di petra di quartz hè sempre più altu, chì hè adattatu per diversi stili di decorazione di cucina.

Cumu sceglite un bancone di cucina 7

2. Contatore in acciaio inox

U countertop in acciaio inox hè resistente à u focu è resistente à alta temperatura, eccellente in resistenza à l'ossidazione è resistenza à a corrosione, è hà una longa vita di serviziu.A superficia hè perfettamenti cuncepita senza spazii, evitendu a terra è a terra.Hè u countertop chì hè cunnisciutu com'è u più faciule da pulisce., Inoltre, hà ancu effettu antibacterial.

In ogni casu, quandu si compra, duvete cumprà una qualità grossa è bona, altrimenti ci sarà cavu.

Cumu sceglite un bancone di cucina 8

A più grande critica di l'acciaio inossidabile hè u so aspettu, chì si senti sempre friddu, ma se a casa hà un stile industriale, hè più adattatu, è l'apparizione di un armadiu d'acciaio inox veramente bè cuncepitu ùn hè micca bassu, cù un tipu d'ins. stile.

Cumu sceglite un bancone di cucina 9

2. Ardesia ultra-sottile

Ancu s'è u gruixu di l'ardesia ultra-thin hè solu 3mm, hè super forte, a so durezza hè più altu ch'è quella di a petra di quartz, è a so densità di a superficia hè alta, e macchie d'oliu ùn sò micca faciuli d'entre, è hè faciule da pulisce.A più impurtante hè chì l'indici antibacterial hè splusivi, è pudete taglià i vegetali direttamente nantu à questu Per impastà a pasta, ùn avete mancu bisognu di un tagliu.A prestazione cumpleta di u countertop di petra hè u più forte.In ogni casu, u prezzu di i slate countertops hè assai caru, chì hè più adattatu per i tirani lucali.

Cumu sceglite un Countertop di cucina10

Lastra di quartz Horizon

restaurà a bellezza di a natura,

Grande visione, allargendu una vita megliu.


Tempu di post: 13-Jan-2023