- A qualità hè l'essenza di l'alta reputazione

unisce à u primu batch di imprese d'impegnu di serviziu di credibilità di qualità

"Piano di marca di decoru di custruzzione di China" - "impegnu di serviziu di credibilità di qualità" sustinutu da associu di dicurazione di custruzzione di China, ramu di qualità di associu di decorazione di custruzzione di China, l'attività hè stata ufficialmente iniziata.In u spiritu di "a qualità hè rè", ufficialmenti unitu à u pianu "primu batch di qualità credibilità serviziu impegnu imprese", piglià l 'iniziativa di accettà a supervisione suciale.

Qualità

A qualità hè a vita di l'impresa

A qualità hè a vita di una impresa, ma ancu un indice impurtante per misurà u livellu di a produtividade naziunale è a cumpetitività di u mercatu.

migliurà continuamente a linea di pruduzzione cù u sistema automaticu è hà stabilitu un'ispezione stretta per a materia prima, i prudutti finiti, etc. Avemu ancu stabilitu un sistema di furmazione maturu per u nostru persunale.

-1

Onore

 aderisce à l'innuvazione indipendente, l'integrità è l'autodisciplina.Cù a qualità di u produttu perfetta è a reputazione di bona qualità, avemu participatu à a cumpetizione di u mercatu internaziunale è domesticu, è hà guadagnatu u rispettu di parechji cunsumatori in u mondu.

coltiva attivamente è applicà a nova prucedura, a nova tecnulugia, i novi materiali è l'equipaggiu novu, si cuncentra nantu à i brevetti di ricerca è di sviluppu, è participa attivamente à a preparazione di standard tecnichi industriali per cumpensà a lacuna di l'industria.

Dunque, assicura a forza è u livellu di a pusizione di punta in l'industria domestica di a petra.avè accessu à a classa naziunale A qualificazione di designu di decorazione architettonica, custruzzione naziunale di decoru di custruzzione di una classe d'aptitudine, prughjettu di muru di cortina di prima classificazione qualificazione di cuntrattu specializata, qualificazione di design di muru di cortina di custruzzione, prughjettu di stallazione d'equipaggiu meccanicu è elettricu qualificazione di cuntrattu specializata, acciaio. Prughjettu struttura qualificazione cuntratti specializati, prughjettu di custruzzione intelligente qualificazione cuntratti specializati, qualificazione paisaghjistu cum'è qualificazioni spiciali, À u listessu tempu, hè ancu u standard di precaution tecnicu di sicurità (standard) unità di Pruvincia di Shanxi è anu passatu u sistema di gestione di qualità ISO9001, GB /T24001-2004 ISO14001: 2004 certificazione di sistema di gestione ambientale, CE, SGS è altre certificazione di qualificazione prufessiunale.

-2

serviziu

S'appoghjanu nantu à a forte forza di ricerca scientifica di l'impresa, l'attellu di pruduzzione di a cumpagnia tutte e ricerche indipendenti installate è u sviluppu di a linea di produzzione intelligente automatica, chì hè ancu u principale industria domestica di petra di quartz artificiale, cù intelligente, prutezzione di l'ambiente è diritti di pruprietà intellettuale indipendenti di quartz. Linea di produzzione di lastra di petra. A linea di produzzione adopta u sistema MES per tuttu u prucessu di pianificazione è cuntrollu di l'equipaggiu, gestione scientifica di l'infurmazioni di risorse attraversu l'infurmazioni di vendita upstream è ERP, ottimisazione di esigenze di qualità di produttu è flussu di prucessu secondu l'analisi di big data, è a realizazione di pruduzzione cuntinuu adattativu multi-varietà. U prucessu di produzzione hè basamente operatu automaticamente da l'equipaggiu, riducendu assai a participazione umana. A qualità di u produttu hè stabile, in a resistenza à a curvatura, a resistenza à l'impattu, a durezza è altri indicatori fisici oltre u ston di quartz tradiziunale.e.

In u futuru, a cumpagnia hà da cuntinuà à migliurà è strive à saltà in avanti.Dopu à a custruzzione di a sede di u gruppu pianificatu è di e instalazioni industriali upstream è downstream hè finita, formarà un mudellu di sviluppu di tutta a catena industriale chì integra a fabricazione di l'equipaggiu, a produzzione di lastra, a trasfurmazione di lastre in profondità, a decorazione di a casa è u trasportu logisticu.

Prumessa

Cum'è un pioneer in l'industria di petra, hà fattu cuntributi impurtanti à u sviluppu di l'industria di a petra di China.Oghje, cum'è un pioneeru in l'industria di a petra, hè secondu a "dare à esse u primu, perseverance.Da a natura, eccellenza in ingenuità. "Cù grandi passi, apre una nova era è guidà l'industria di a petra chinesa versu u scopu di più verde, prutezzione di l'ambiente, salute è sviluppu di alta qualità. À u listessu tempu, accettà cunscientemente a tutela di i cunsumatori, u guvernu è a sucetà, sustegnu. a gestione di l'autodisciplina di l'industria, cumpletà strettamente l'impegnu di qualità, a ricerca incessante di integrità di qualità.

-3

 


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021