I rivenditori Henan Pingdingshan è a delegazione di scambiu di cummerciale di canali per visità u Gruppu!

Ci era più di 50 persone da i distributori è distributori in Pingdingshan City, Pruvincia di Henan chì venenu à visità Horizon Group u 14 d'ottobre di u 2020. U staffu di u centru di l'operazione di u Gruppu Horzizon li hà ricevutu calorosamente è hà servitu cum'è guida turistica di Horizon, rispunsevuli di a spiegazione dettagliata è l'intruduzione di a basa di produzzione è a sala di mostra di Horizon.

1

I prudutti è servizii d'alta qualità, una forte qualificazione è a reputazione di a cumpagnia, una bona prospettiva di sviluppu di l'industria, sò i mutivi impurtanti per attruverà sta visita di u cliente.

U gruppu visitante prima di tuttu nantu à u piccu di a basa di pruduzzione per una visita, in a guida piccu di u sistema per spiegà, u gruppu visitante nantu à u piccu di a scala di produzzione, u sistema di produttu è a tecnulugia di trasfurmazioni.

2

Dopu una cunniscenza approfondita di a ricerca è u sviluppu è u prucessu di pruduzzione in pietra di quarz di giada Horizon, anu datu una alta valutazione à l'equipaggiu di produzzione avanzata di Horizon, un prucessu di produzzione rigurosu è una pruduzzione stretta.

3

Per fà u tour un sensu più intuitivu di a diffarenza trà a petra di quartz jade è quartz stone, dopu à l'intruduzioni di a basa di produzzione, u tour hà purtatu u gruppu di tour à vene à a sala di mostra di petra artificiale Hui Feng.

4

U spaziu cù un forte sensu di struttura è sensu artisticu face chì i visitatori capiscenu ancu più a ricerca estrema di a qualità di u produttu di Horizon Group.In l'apprezzazione attuale di a lastra di quartz jade, sospiranu chì a so texture unica calda è umida hè più eccezziunale chì l'altri lastre.

5

A petra di giada di quartz Horizon, per via di i so mudelli è culori unichi, furnisce più spaziu di imaginazione è gamma di scelta.in a tecnulugia di trasfurmazioni di a basa di produzzione Horizon, una varietà di prudutti persunalizati cù un sensu di moda lassò una impressione prufonda à i visitori.

6

In a visita di a sala di mostra, u gruppu di visitori hà ancu realizatu a ricerca è a persistenza di i prudutti è di a qualità di Horizon Group, è hà ancu datu una alta valutazione di u spiritu innovativu di l'applicazione di u produttu di Horizon Group, è hà dettu chì u viaghju hè vale a pena!

Per prumove a più cunniscenza di e duie parti, Horizon hà tenutu una cena di scambiu per a delegazione visitante, nantu à a cooperazione di u prugettu, u gruppu Horizon hà mostratu abbastanza sincerità, riducendu ancu a distanza di a cooperazione di canali trà Horizon è i rivenditori, è hà stabilitu una basa solida. per e duie parti per entra in a fase di cooperazione sustantiva.

7

S'appoghjanu nantu à a forza di l'impresa forte è a garanzia di i prudutti d'alta qualità, u Gruppu Horzion hè statu sceltu è ricunnisciutu da più è più clienti. fora di l'industria.Benvenuti à l'amichi di tutti i campi di a vita per visità è investigà per prumove l'opportunità di cuuperazione!


Tempu di Postu: Apr-07-2021