Diversi disinni di armari di cucina facenu a vostra cucina speciale

U scrittore giapponese Yoshimoto Banana hà scrittu una volta in un rumanzu: "In questu mondu, u mo locu preferitu hè a cucina".A cucina, stu locu caldu è praticu, pò sempre esse disturbatu è viotu in u vostru tempu di cori, per dà u cunfortu più gentile.

Cum'è u core di a cucina sana, l'armadiu deve esse particulari nantu à u disignu.Sicondu u spaziu, a pianificazione raghjone è u disignu attentu pò fà chì u cabinet diventenu una vera esistenza cù bellezza è forza.

Cuncepimentu di l'armadiu, i principii chì duvete seguità

U disignu generale presta attenzione à a funzioneprimu

 cucina 1

L'essenza di u disignu di u mobili deve esse per e persone per aduprà, è a chjave hè a cunsulazione di usu.Questu hè ciò chì spessu dicemu "funzione prima".Dunque, a prima premessa di cuncepimentu di l'armarii hè a visualizazione di funzioni pratiche.U disignu presta attenzione à a razionalizazione di u spaziu spaziu.Mentre assicurendu un spaziu operativu abbastanza, hè ancu necessariu di stallà un spaziu di almacenamiento abbundante.

 U disignu di u cabinet deve esse ergonomicu

cucina 2

Un armariu chì satisface l'utilizatori deve cunsiderà cumplettamente diversi fatturi di l'utilizatore in u disignu.Da l'armadiu di basa, l'armadiu suspendu à u countertop, l'altezza deve esse cuncepita secondu l'altezza persunale è l'abitudini operativi.

cucina 3

U standard generale per l'altezza di l'armadiu di basa: pigliate l'altezza di 165CM cum'è u limitu, l'altezza sottu 165CM hè 80CM;l'altezza sopra 165CM hè 85CM.

cucina 4

In circustanze nurmale, l'altezza di l'armadiu suspendu hè trà 50CM è 60CM, è a distanza da a terra deve esse trà 145CM è 150CM.Questa altezza hè adattata per l'altezza di a maiò parte di l'utilizatori, è ùn ponu micca risparmià sforzu per uttene l'articuli in u cabinet.

 cucina 5

L'altezza di u countertop standard di a cucina hè 80CM, ma a situazione attuale di l'utilizatori deve esse cunsideratu in u disignu.Dunque, pudemu aduprà a seguente formula per fà un calculu più raghjone.

Formula 1: 1/2 di l'altezza + (5 ~ 10CM).Pigliendu l'altitudine di 165CM per esempiu, u risultatu di u calculu di l'altitudine di a tavola hè: 82.5 + 5 = 87.5, è l'altezza ideale hè 90CM.

Formula 2: Altitudine × 0,54, piglià l'altitudine di 165CM cum'è un esempiu, u risultatu di u calculu di l'altezza di a tavola: 165 × 0,54 = 89,1, l'altezza ideale hè 90CM.

L'scelta di u materiale di l'armariu

 Rispunsabilità pratica: petra artificialecountertop

 cucina 6

I countertops di petra artificiale sò un materiale di countertop assai populari, chì sò spartuti in dui tipi: seamed and seamless.In a selezzione di cunti di l'armadiu, i banchi di petra artificiale senza saldatura sò unu di i più frequenti.U countertop di stu materiale hè simplice è pulitu, cù un toccu di arroganza, ma calienta u spaziu inadvertitu.

cucina 7 

 


Tempu di post: Jul-29-2022