Comparazione di diversi materiali di countertop

40

  • countertop in legnu solidu
  •  

L'apparizione di cunti di legnu solidu hè di prima classe, ma quandu sceglie u tipu di legnu cù crescita lenta è alta densità, u prezzu serà più altu.Di sicuru, ci sò ancu spliced ​​countertops in legnu solidu cù prezzi relativamente favurevuli.Ùn importa micca quale hè, deve esse sigillatu, antibacteriale è impermeabile, altrimenti cracking è mildiu seranu un prublema.
Forza antibatterica ✦✦✦
Difficultà di pulizia ✦✦✦
Durabilità ✦✦
Bellezza ✦✦✦✦✦
Prezzu ✦✦✦
4142countertops di marmura
I countertops di marmura anu un costu bassu, una texture naturale, una durezza alta, una resistenza à l'usura è una resistenza à a temperatura alta, è ùn sò micca faciuli di deformazione.
In ogni casu, ci sò parechji pori nantu à a superficia di u marmura, è a terra hè faciule per penetrà, perchè se vulete usà a petra naturale cum'è un countertop di cucina, in più di sigillà i pori nantu à a superficia ogni dui anni, avete ancu bisognu di pulizziari. hè assai diligente.
Forza antibatterica ✦✦✦
Difficultà di pulizia ✦✦✦
Durabilità ✦✦✦
Bellezza ✦✦✦✦
Prezzu ✦✦✦
43Cunti di quartz artificiale
A petra di quartz hè ancu una spezia di petra artificiale, a diferenza hè chì hè fatta di petra di quartz rottu è poi ligata cù resina.U countertop di petra di quartz stessu hà una durezza alta, ùn hà micca paura di i graffi, è hè ancu resistente à l'oliu d'acidu è alkali;u so svantaghju hè chì u splicing ùn pò micca esse senza saldatura, è ci saranu qualchi traccia.
Forza antibatterica ✦✦✦✦
Difficultà di pulizia ✦✦✦✦
Durabilità ✦✦✦✦
Bellezza ✦✦✦✦
Prezzu ✦✦✦✦
44countertop in acciaio inox
Se u stilu di decorazione di a casa hè simplice è industriale, i countertops in acciaio inox sò una bona scelta.I countertops d'acciaio inossidabile sò cunnisciuti cum'è i più faciuli di pulizziari.In più di esse resistenti à u focu è resistenti à a temperatura alta è faciule da pulisce, sò ancu antibacterial;è l'acciaio inox è a petra artificiale ponu esse fatte in un disignu integratu senza saldatura.
U prublema hè chì hà poca resistenza à l'usura è hè particularmente propensu à i fiori.Inoltre, a piastra d'acciaio di a tavula d'acciaio inox ùn hè micca grossa, è si deformerà è sbuchjarà dopu avè riscaldatu per un bellu pezzu.
Forza antibatterica ✦✦✦✦✦
Difficultà di pulizia ✦✦✦✦
Durabilità ✦✦✦
Bellezza ✦✦✦
Prezzu ✦✦✦✦
45

 

 


Tempu di post: 02-09-2022