Branding diventa a chjave per u sviluppu futuru di l'industria di a petra di quartz in Cina

Pietra di quartz di Cina

Di solitu dicemu chì upetra di quartzhè un tipu di più di 90% di u cristallu di quartz plus resina è altri elementi traccia sintesi artificiale di una nova petra.Hè à traversu a machina spiciali in un certu fisicu, cundizioni chimichi di u grande taglia di u pressing in u piattu, u materiale principale hè quartz.

Attualmente, u prublema di i rifiuti di risorse è a contaminazione ambientale diventanu sempre più seriu, è a prutezzione di l'ambiente di i prudutti hè sempre più attente.Parechji materiali di decoru di custruzzione, da l'analisi di u rendiment di u produttu, u legnu cuntene benzene, formaldeide è altre sustanzi dannusu.At prisente, 80% di i mobili di lignu in u mercatu Chinese hà benzene è formaldehyde sopra à u standard.And marmura naturale hà amplitude à sparà grandi dannu, avversu à u corpu umanu, l 'ornamenti interni ùn pò dinù usu all-intornu.

Upetra di quartzcù a sabbia di quartz naturale cum'è a materia prima di riempimentu, attraversu u riscaldamentu è a curazione di u fornu à alta pressione di vacuum, senza contaminazione, riutilizzabile, hè un materiale di custruzione verde.Pietra di quartz, cù resistenza à l'usura è resistenza à i graffi, a corrosione, durevule, culore riccu è struttura di petra naturale è lustro, evita i prublemi di a superficia di materiale di petra naturale cum'è a decolorazione di l'ossidazione faciule, faciule da a contaminazione è difficiuli di pulisce, u culore è u lustre ùn sò micca uguali.Pietra di quartzPossiede simultaneamente a rugosità di a ceramica è a lavorabilità di u legnu.Hè largamente utilizatu in u campu di l'edifiziu publicu è a migliurà di a casa.

Sicondu u novu centru di ricerca di l'industria di u pensamentu publicatu "2018-2022 China artificialpetra di quartzfunzione di prutezzione di l'ambiente materiali analisi fattibilità di u mercatu rapportu di studiu di fattibilità "mostra chì petra di quartz artificiale hè diventatu un novu materiale in u mondu, in Europa è i Stati Uniti, più è più prudutti di quartz entre in famiglie di cunsumatori. U mercatu di quartz internaziunale più maturu include Australia. i Stati Uniti d'America, Canada, u Regnu Unitu, Francia, Germania è altri country.Among elli, Australia un annu dipetra di quartzu cunsumu hè 35% di u mondu, i Stati Uniti 22%, u Canada 14%.Pietra di quartzU mercatu di cunsumatori internaziunale hè enormu è cun un bonu aumentu in u futuru.

À u stadiu attuale, a scala industriale, u numeru di l'impiegati, a capacità di produzzione è u livellu tecnicu di l'industria di quartz in Cina anu righjuntu u livellu di u mondu.petra di quartzhè in crescita, parechji edifici di riferimentu, ville, alberghi di lussu, etc., ponu vede l'appiecazione di i clienti di petra quartz.Quartz sò ancu mudificate, da grossisti tradiziunali à cumpagnie di sviluppu immubiliare, è dopu à custruisce cumpagnie di decorazione, u livellu di domesticu. i cunsumatori di petra di quartz hè di più in più, u mercatu di i cunsumatori hè sempre più grande.

Ancu l'industria di quartz in oghje o in u cummerciu di esportazione in Cina per u centru di gravità di l'affari, più è più imprese di quartz domesticu cumincianu à cambià, da a simplicità di scuntrà ordini di esportazione, produzzione è trasfurmazioni di un modu unicu, diventendu gradualmente versu "scala". , spicializazioni, pruduzzione autumàticu "u mudellu di sviluppu, crià marchi indipindenti, à dispusizione di i canali agenti, mira diretta à u mercatu terminal.

I ricercatori di l'industria di u pensamentu novu anu dettu, cù u numeru crescente di domesticipetra di quartzl'imprese, è ancu i giganti di petra di quartz internaziunale chì si uniscenu gradualmente, a cuncurrenza domestica di l'industria di a petra di quartz hè più intensa. Questa hè una opportunità è una sfida per l'industria di a petra di quartz di China. Sviluppà prudutti caratteristici, migliurà a qualità di u produttu, turnà a pressione cum'è a forza motrice, à a differenziazione, e caratteristiche è a marca per piglià u mercatu, chì hè a direzzione futura di upetra di quartzindustria.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021