Hè megliu cunnosce a stallazione di u lavabo

1.cima lavabo muntatu

5

Umuntatu in cima bacinu hè u metudu di stallazione predeterminatu per i cummercianti di cabinet.U diametru di a so bocca hè più grande di l'apertura di u cunti di l'armadiu.Quandu si stallanu, pò esse direttamente nantu à u countertop cù cola di vetru per riparà.S'ellu hè rottu, a cola di vetru pò esse eliminata è direttamente pigliata da u countertop.

|Vantaghji |

U bacinu over-counter hè faciule d'installà è faciule di mantene dopu chì un prublema si faci più tardi;u spaziu lasciatu sottu à u lavamanu pò esse circa 3 cm più altu ch'è u bacinu sottu-counter.

|Vantaghji |

Hè sconveniente per piglià cura dopu.A pusizione induve a riva di u lavamanu è u countertop sò in cuntattu hè sigillata cù cola di vetru.Dopu un bellu pezzu, a cola di vetru hè faciule da mudificà, diventa nera, l'angulu di u lavamanu hè deformatu, è l'acqua scorri in l'armadiu longu u spaziu.

2.Flush lavamanu muntatu

6

U bacinu di Taichung hè ancu chjamatu un bacinu à flush.Sicondu a dimensione di u latu di l'installazione di u lavamanu, una capa hè pulita da u countertop di l'armadiu, è u lavu è u countertop sò usati cum'è un pianu.

|Vantaghji |

Stu metudu di stallazione hè bella, è l'altezza di u lavamanu hè chjappu cù u countertop di l'armadiu, chì hè relativamente cunvenutu per pulisce.

|Vantaghji |

U prucessu di stallazione di u bacinu di Taichung hè più cumplicatu, è u costu di lucidatura di a piattaforma hè più caru;u distaccu trà u lavamanu è a piattaforma hè sempre un angulu mortu, è hè faciule di lascià residui di risu è macchie, chì genera bacteria è ùn hè micca faciule di pulisce.

3.Lavamanu sottu

7

|Vantaghji |

U sottu-counterlavà hè faciule da cura è faciule da pulisce.Sembra simplice, bella è generosa cù u countertop.

|Svantaghji |

Relativamente parlante, a stallazione di u sottu-counterlavà hè più fastidiosa.Hè necessariu installà u lavamanu sottu u countertop di l'armadiu.U countertop è u bordu internu di u lavamanu anu buchi di a listessa dimensione, è u spaziu hè ligatu cù l'adesivo.U costu supplementu serà ancu più caru di u bacinu di u countertop, chì hè simili à u bacinu di Taichung.

4.À propositu di a carica

8

 

In generale, a capacità portante di u bacinu di sopra è di u bacinu di Taichung hè megliu cà quellu di u bacinu di u bacinu sottu, è certi pirsuni interruganu a capacità portante di u bacinu sottu.

Eccu trè punti di prutezzione per i bacini sottu à a caduta:

Precauzioni

1. Colla di vetru, ma a cola di vetru ùn hè micca abbastanza forte, principalmente per l'impermeabilizazione.

2. U prucessu di trattamentu di cola di u countertop trà u bacinu è u countertop (applicatu da u liquidu, si rinfriscà è solidificà, hà da ghjucà u rolu di ligame è pusizzioni, è ùn pò micca esse rottu da a manu dopu chì hè fermamente incollatu).

3. U prucessu di trattamentu di cola di u countertop trà u bacinu è u countertop (applicatu da u liquidu, rinfriscà è solidificà, hà da ghjucà u rolu di ligame è pusizioni, è ùn pò micca esse rottu da a manu dopu chì hè fermamente incollatu).

4. I strisci di petra di quartz in forma di "7" sò sottumessi à un processu portante in forma di un ganciu.

5.À propositu di u spaziu

9

 

Dopu a stallazione di u bacinu sottu, quantu spaziu hè lasciatu sottu?

Precauzioni

1. Se a vostra casa hè solu un bucket d'oliu è una pignatta, ùn vi preoccupate micca.

2. Ma s'ellu pensa à aghjunghje un tesoru di a cucina è un purificatore d'acqua, avete bisognu di attentu.U stessu lavabo hè 2 ~ ​​3 cm più corta di u spaziu sottu à a tavula.

3. Sè vo vulete installà un dispenser di basura, hè megliu aduprà una basa di shock-absorbing per riparà è sustene l'equipaggiu sanu, chì ponu aumentà a vita di serviziu.

Ma in generale, u lavamanu ùn hà micca bisognu di mette assai cose, solu lavà i piatti, ligumi è frutti, a carica ùn hè micca un prublema.

Suggerimentu persunale, a cucina hè megliu per installà u bacinu sottu à u bancu, faciule da pulisce è ùn ci hè micca muffa in u spaziu, in più, per i dubbii nantu à u cisterna unicu è u cisterna doppiu, pudete sceglie un grande è un picculu. cisterna doppia, o un cisterna unicu più grande, sopra.


Tempu di Postu: Apr-22-2022