Un distributore di canali di a pruvincia di Anhui visita u gruppu per visità u gruppu per investigà è scambià

Da u 3 à u 4 di nuvembre di u 2020, più di 70 persone da a cità di Suzhou è a cità di Fuyang, a pruvincia di Anhui, e piante di trasfurmazioni è i distributori di canali anu visitatu Horizon Group per u scambiu.U staffu di u centru di operazione di Horizon Group hà accoltu è guidò a visita.

1

Sottu à a dirigenza di i culleghi in Horizon, u gruppu visitante hè ghjuntu prima à a basa di produzzione Horizon Huifeng, indagazione di u situ di a linea di assemblea di l'attellu di fabbrica è a linea di macinazione di u prucessu di produzzione di u produttu è a tecnulugia, un attellu di produzzione enormu è una macchina di produzzione avanzata, in modu chì a ghjente hà assistitu à u forza di pruduzzione scala di Horizon Group.

2

Dopu avè visitatu a basa di pruduzzione, u gruppu visitante hè ghjuntu à a sala di mostra di petra artificiale Hui Feng sottu u gruppu.U cummentatore di l'Horizon hà introduttu a fonte di aggregate di petra di quartz jade in dettagliu, per mostrà a bellezza naturale di u jade originale.

3

A ghjente hà assai elogiatu à u lustre di quartz jade, in particulare u so calore è a struttura liscia.Parlavanu assai di a diversità di l'applicazioni di u produttu, l'individualità di a visualizazione di u spaziu, l'effettu di presentazione di i prudutti è u sensu artisticu di a collocazione di u produttu à i prudutti Horizon.

4

A petra di giada qualitativa di quartz Horizon da u dirittu di u so riccu disignu è culore è granu, furnia un novu spaziu di imaginazione di disignu per a decorazione di a casa.Cridemu in un futuru vicinu chì a nova tendenza di u mercatu domesticu nascerà quì.

5

Per accurtà più a distanza trà Horizon è i venditori, Horizon Group hà sceltu u Blue Ocean International Hotel, invitendu i visitori à participà à a cena di scambiu.È u gruppu Horizon hà spressu abbastanza sincerità nantu à a cooperazione di u prugettu.

6

Questa visita à a cità di Suzhou, Pruvincia di Anhui, l'operatori di trasfurmazioni è di canali in Fuyang City, una cunniscenza più approfondita di Horizon Group, un sensu più intuitivu di a petra di quartz jade, per i dui lati per entre in u stadiu di cooperazione sustantivi hà stabilitu un fundamentu solidu. Gruppu Horizon hà da cuntinuà à innuvà, à furnisce cù megliu qualità è servizii prufessiunale à i partenarii!


Tempu di Postu: Apr-07-2021