Accumulazione, Reunione di maghju |Esibizioni di gruppu Foreshow

----A 21st China Xiamen International Stone Expo

Hè stata dui anni da l'ultima scontru. In l'ultimi dui anni, Horizon hà sappiutu assai è hà crisciutu assai. Avà, ghjustu quandu l'accumulazione di ricchezza è crescita, Horizon Group vi prisintà una festa di petra chì ùn pò micca mancà.

A 21st China Xiamen International Stone Expo si terrà in Xiamen, Cina da u 18 à u 21 di maghju di u 2021. Cum'è un avvenimentu internaziunale di l'industria di a petra, parechji espositori mostraranu a so cumpetenza in questa mostra. Semu pronti à furnisce i più prufessiunali. serviziu è i prudutti di megliu qualità.

In questu grande avvenimentu, a sala di mostra Horizon hè principalmente cuncepita cù a visualizazione di u prugettu.L'integrazione di i prudutti è i casi di l'ingegneria mostranu a versatilità è l'alta qualità di i prudutti di petra artificiale Horizon. A sala di mostra hè cuncepita cù u cuncettu di anguli sharp di muntagne è fiumi, cusì chì a sala di mostra hè in tuttu più risoluta.

U mudellu di i cimi è di e vaddi si mette ancu in l'altru cù a petra, mette in risaltu una cuncepimentu artistica diversa.

Semu à u stand No. A3001 è aspittemu a vostra visita.


Tempu di post: 11-May-2021