2022 Xiamen International Stone Fair-HORIZON

7

U 2 d'aostu di u 2022, a Fiera Internaziunale di Pietra di Xiamen hè ghjunta à una cunclusione riescita.Hefeng quartz jade, quartz stone, terrazzo inorganicu è altre serie di novi prudutti purtonu una festa di l'estetica di petra è l'arti à i visitori.

8

 

9

10 11

Duranti u periodu, i capi di China Resources Cement anu visitatu Hefeng Exhibition Hall unu dopu l'altru per visità è scambià, è ricunnosce assai u disignu è i prudutti di Hefeng Exhibition Hall.

I cummercianti, i diseggiani è i media di tuttu u mondu sò ghjunti à tastà l'incantu unicu di a petra inseme.

12 13

Parechji cummircianti è disinfettori anu visitatu a sala di mostra di Hefeng è anu sentitu a tessitura calda è a qualità delicata di e lastre super-grande di Hefeng, jade di quartz, terrazzo inorganicu è altre serie di prudutti di petra artificiale.Duranti u periodu di mostra di quattru ghjorni, ci era un gran numaru di visitatori è i prudutti ricevenu recensioni entusiastiche.

14

U persunale di Hefeng hà introduttu seriamente i prudutti à i cummircianti è i diseggiani visitanti, è hà datu spiegazioni prufessiunali, chì vincenu elogi unanimi da i visitori.Parechji cummircianti è diseggiani anu righjuntu intenzioni di cooperazione cù Hefeng.

15

U 22u Xiamen International Stone Fair hè finitu, ma a bellezza cuntinueghja.In a strada di l'esplorazione di l'arti di a vita di petra, China Resources Cement Hefeng Group hà da principià di novu, cuntinuà à creà prudutti di petra artificiale d'alta qualità, aderiscenu à l'innuvazione tecnologica è artighjanu una vita megliu.


Tempu di post: 19-aug-2022