Pianu di cucina cù piattaforma alta è bassa

A cucina hè u locu per fà un alimentu diliziosu.Se manghjate bè, sarete in un bonu umore tuttu u ghjornu.È un bonu disignu di cucina hè particularmente impurtante per fà un bonu alimentu, allora chì tipu di disignu di cucina hè megliu?

Unu di elli hè u countertop di cucina cum'è una piattaforma alta è bassa.Cosa hè una piattaforma alta è bassa?Cum'è u nome implica, un countertop hè altu è l'altru hè bassu.Perchè l'altitudine di u centru di gravità di u nostru pòpulu hè di solitu più altu quandu lavate i vegetali è i piatti, u lavabo deve esse altu, è l'altezza di u centru di gravità serà bassu quandu a cucina è a cucina, cusì l'altezza di u stufa-top. deve esse più altu.Relativamente cortu, solu in questu modu ùn vi piegate micca per lavà i vegetali, fritte i vegetali cù u collu nantu à u collu, è poi coci un alimentu diliziosu più facilmente.

Allora l'altezza specifica di a tavula hè: l'altezza di l'area di stufa hè di circa 70-80 cm, è l'altezza di u bacinu hè generalmente di circa 80-90 cm, chì pò esse determinata secondu l'altezza di l'utilizatore.

piattaforma 1
piattaforma 9
piattaforma 2
piattaforma 3
piattaforma 4
piattaforma 5
piattaforma 6
piattaforma 7
piattaforma 8

Tempu di post: 27-ghjugnu-2022